На адміністратора програмного комплексу Інформаційно–аналітична система соціального захисту населення (далі – ІАССЗН) покладаються вкрай важливі задачі забезпечення інсталяції, налагодження, щоденної експлуатації та моніторингу стану ІАССЗН, недопущення виникнення проблем, а при появі – вирішення (в тому числі у співпраці службою технічної підтримки), навчання та допомоги користувачам – операторам тощо. Даний документ регламентує питання: та налагодження програмного забезпечення, в тому числі комплексні перевірки працездатності (інструкції по та налагодженню загальносистемного програмного забезпечення в 2); щоденної експлуатації ІАССЗН, в тому числі: забезпечення резервного архівування бази даних, керування користувачами, нових версій, керування обміном з іншими рівнями системи, моніторинг стану ІАССЗН тощо; вирішення найбільш ймовірних проблем, виникнення яких прогнозуються, шляхи